Užpildykite užklausos formą

Mokėjimo pavedimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Viena svarbiausių kasdienių finansinių paslaugų – mokėjimai. Tai apima įvairius mokesčius, pinigų pavedimus į kitas sąskaitas ir panašūs veiksmai su Jūsų lėšomis. Atlikti mokėjimus ir pervesti lėšas į Jūsų ar kito asmens sąskaitą galite per internetinę bankininkystę arba atvykę į „Kreda“ grupės kredito unijų skyrių.

„Kreda“ grupės kredito unijose greitai ir patogiai galite atlikti įvairius mokėjimus  – nuo atsiskaitymų už komunalines paslaugas iki momentinių pavedimų SEPA erdvėje –  visomis gerai žinomomis ir Jums patogiomis formomis. Momentinius bei periodinius pavedimus galite atlikti eurais į visas SEPA erdvei priklausančias šalis. SEPA erdvei priklausančių šalių sąrašą galite surasti čia

Mokėjimo pavedimai KREDA grupės unijų viduje

Pinigų pavedimai tarp Jūsų ar kitų sąskaitų, esančių „Kreda“ grupės kreditų unijose galima atlikti eurais. Pavedimo gavėjas pinigus į savo sąskaitą gaus nedelsiant per kelias sekundes bet kuriuo paros metu. Mokėjimo pavedimą galite atlikti prisijungę prie elektroninės bankininkystės sistemos arba atvykę į „Kreda“ grupės kredito unijų skyrių.

Pavedimą atlikti galite ypač paprastai elektroninėje bankininkystėje, Jums tereikės nurodyti:

  • gavėjo vardą ir pavardę ar įmonės pavadinimą;
  • teisingą gavėjo sąskaitos IBAN numerį;
  • sumą;
  • pavedimo paskirtį ar įmokos kodą.

SEPA mokėjimo pavedimai eurais

„Kreda“ grupės kredito unijos yra Bendrosios mokėjimų eurais erdvės (SEPA) dalis ir SEPA momentinių pavedimų schemos narys, todėl yra galimybė atlikti ir momentinius pavedimus.

Standartiniai pavedimai eurais (SEPA) į EEE šalis atliekami per SEPA sistemą naudojant IBAN sąskaitą. Šie pavedimai yra atliekami į SEPA erdvei priklausančių valstybių (visos Europos Sąjungos šalys, Europos ekonominės erdvei priklausančios šalys bei Andora, Monakas, San Marinas, Šveicarija, Jungtinės Karalystės ir Vatikanas) banko ir mokėjimo įstaigas. „Kreda“ grupės kredito unijų elektroninėje bankininkysėje mokėjimo pavedimus galite atlikti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus. Pateikus SEPA mokėjimo pavedimą iki 16:00 val., lėšos darbo dienomis pervedamos po kelių valandų tą pačią dieną, o pateikus po 16:00 val. arba ne darbo dienomis – pinigai pervedami kitą darbo dieną.

Nedarbo (šventinės) dienos – tai Lietuvos ir tarptautinės šventės: sausio 1 d., vasario 16 d., kovo 11 d., Didysis Velykų penktadienis, antroji Velykų diena, gegužės 1d., birželio 24 d., liepos 6 d., rugpjūčio 15 d., lapkričio 1 d. ir 2 d., gruodžio 24 d., 25 d. ir 26 d.

Mokėjimų terminai

SEPA MOKĖJIMO NURODYMO PATEIKIMO LAIKAS                          PRELIMINARUS MOKĖJIMO GAVIMO KITAME BANKE

Nuo 00:00 iki 09:30                                                                                                         11:15

Nuo 09:31 iki 12:00                                                                                                         13:45

Nuo 12:01 iki 14:30                                                                                                          16:15

Nuo 14:31 iki 16:30                                                                                                         17:45

Nuo 16:30 iki 16:45                                                                                                          17:45

Nuo 16:46 iki 09:30                                                                                                          įskaitymas kitą dardbo dieną 09:15                                                                                   

SEPA momentiniai mokėjimai

Pinigų pavedimai į kitą banką ar mokėjimo įstaigą atliekami nedelsiant, jeigu bankas ar mokėjimo įstaiga priima momentinius mokėjimus. „Kreda“ grupės kredito unijos momentiniai mokėjimus eurais atlieka 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, 365 dienas per metus, įskaitant šventines dienas. Lėšos įskaitomos akimirksniu, net jei jos pervedamos tarp skirtingų mokėjimo paslaugų teikėjų klientų skirtingose valstybėse.

„Kreda“ grupės kredito unijos mokėjimą įvykdys kaip momentinį, jei:

  • gavėjo sąskaita yra registruotoje mokėjimo įstaigoje, prisijungusioje prie momentinių mokėjimų paslaugos sistemos;
  • mokėjimo pavedimo suma neviršija 10 000 Eur, o pavedimas atliekamas elektroninėje bankininkystėje;
  • Jūsų sąskaitoje yra pakankamai lėšų.

„Kreda“ grupės kredito unijų nariams momentiniai pavedimai kainuoja tiek pat, kiek ir įprasti SEPA pavedimai. Jei gavėjo bankas nepriima momentinių mokėjimų, tokie pavedimai turi būti vykdomi kaip paprasti SEPA pavedimai.

Periodiniai pavedimai

Jei periodiškai atliekate pavedimą tam pačiam gavėjui su tam tikra fiksuota suma, siūlome sudaryti periodinį mokėjimą. Mokėjimo periodiškumą ir paslaugos trukmę galėsite pasirinkti patys, Jums reikės nurodyti norimą pervesti sumą ir gavėjo pavadinimą bei sąskaitos numerį. Sudarius periodinį mokėjimą pinigai bus pervedami gavėjui automatiškai. Periodinius mokėjimus galite užsisakyti atvykę į „Kreda“ grupės kredito unijų skyrių.

Periodiniai mokėjimai dažniausiai naudojami:

  • mokant už būsto nuomą;
  • mokant draudimo, lizingo, kredito įmokas ar mokant į pensijų fondus;
  • ar atliekant kitus fiksuotus mokėjimus.

Pinigų perlaidos kredito unijų skyriuose

„Kreda“ grupės kredito unijos siūlo atlikti pinigų pavedimus į SEPA šalis net jei nesate kredito unijos nariai. Sumokėjus pervedamą sumą ir paslaugos komisinį atlyginimą unijos darbuotojui (maksimali pinigų perlaidos suma –  600 EUR), pavedimas į Jūsų nurodytą gavėjo sąskaitą bus atliktas, pateikus šiuos duomenis:

  • Pradinio mokėtojo vardas ir pavardė;
  • Adresas;
  • Asmens tapatybės dokumento informacija;
  • Mokėjimo paskirtis;
  • Gavėjo asmens arba įmonės kodas;
  • Pervedama suma eurais;
  • Gavėjo sąskaitos IBAN numeris.

Įmokos ir mokesčiai

Įmokas ir mokesčius patogiai ir greitai galite apmokėti prisijungę prie savo elektroninės bankininkystės paskyros ar „Kreda“ grupės kredito unijose. Atlikti mokėjimus ir įmokas internetu labai paprasta, tad greičiausiai pasirinkus šį būdą kitokio tiesiog nebesinorės.

  • Greita. Pinigai keliauja iš karto pas paslaugų tiekėją;
  • Patogu. Jums nereikia niekur keliauti. Apmokėkite sąskaitas iš ten kur esate dabar.
  • Paprasta. Prisijungę prie elektroninės bankininkystės galėsite greitai apmokėti įmokas ir mokesčius už komunalines ar kitas paslaugas;

Kaip mokėti įmokas ir mokesčius?

  1. Prisijunkite prie „Kreda“ grupės bankininkystės ;
  2. Pagrindiniame meniu pasirinkite „Mokėjimai“ → „Įmokos“;
  3. Pasirinkite iš kurios sąskaitos mokėsite;
  4. Įmokos gavėjo paieškoje pasirinkite įmokos gavėją ;
  5. Užpildykite papildomą informaciją spauskite „Peržiūrėti“ ir patvirtinkite mokėjimą.

Svarbu

Prieš patvirtinant mokėjimą, kad atliktas mokėjimas pasiektų norimą lėšų gavėją, prašome atidžiai patikrinti nurodytą gavėjo sąskaitos numerį, sumą, paskirtį.

Kredito unija netikrina, ar nurodyta sąskaita priklauso lėšų gavėjui, todėl neteisingai nurodžius sąskaitos numerį, pinigai gali būti įskaityti į kito asmens sąskaitą, neatsižvelgiant į tai, koks nurodytas lėšų gavėjo vardas, pavardė.

Pagrindinės saugumo rekomendacijos:

  • Neatskleiskite savo paso, asmens tapatybės kortelės ar vairuotojo pažymėjimo duomenų kitiems asmenims, jeigu jie nenurodo aiškaus teisinio pagrindo šiems duomenims rinkti;
  • Nepraneškite prisijungimo prie elektroninės bankininkystės sistemos slaptažodžių telefonu, nesiųskite jų paštu ar el. paštu. Unija niekuomet nereikalauja šios informacijos pateikti minėtais būdais;
  • Atminkite, kad atpažinimo kodas yra toks pat svarbus kaip Jūsų asmens kodas, tad skirkite deramą dėmesį jo apsaugai;
  • Bankininkystei naudokite unikalius slaptažodžius. Jeigu kažkas sužino Jūsų daug kur naudojamą slaptažodį, jis iš karto gali patekti į visas paskyras;
  • Įsiminkite slaptažodžius, neužsirašykite jų, nesaugokite kompiuteryje (išskyrus tam skirtas ir leidžiamas programas), reguliariai keiskite slaptažodį;
  • Neatskleiskite savo asmens duomenų ar prisijungimo duomenų prie interneto banko kitiems asmenims, įskaitant šeimos narius, draugus;
  • Niekada neatsakykite į SMS pranešimą, kuriame prašoma pateikti slaptus duomenis ir nespauskite atsiųstų nuorodų. Sukčiai gali banko vardu siųsti jums netikrus SMS pranešimus, siekiant gauti asmens bei tapatybės patvirtinimo priemonių duomenis.

Naršymo sesijos pabaiga:

  • Jeigu 5 minutes nėra vykdomi jokie veiksmai, prisijungimo sesija nutraukiama. Būsite paprašyti vėl suvesti prisijungimo duomenis. Laiko limitai apsaugo nuo prieigos prie interneto banko, jeigu naudotojas pamiršta atsijungti nuo savo paskyros baigęs darbą interneto banke;
  • Baigę darbą elektroninėje bankininkystėje, atsijunkite ir uždarykite naršyklę;
  • Elektroninės bankininkystės puslapio adresas e.kreda.lt:

Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip atšaukti mokėjimo nurodymą?

Pateikti prašymą atšaukti patvirtintą mokėjimo nurodymą galite informavę Jūsų kredito uniją ir pasirašę mokėjimo atšaukimo prašymą.

Atkreipiame dėmesį, kad tuo atveju, jei pagal Jūsų mokėjimo nurodymą pinigus lėšų gavėjas jau yra gavęs, nurodymas atšaukiamas tik su jo sutikimu.

Ką daryti jei atlikus mokėjimą gavėjus negavo pinigų ?

Patikrinkite, ar mokėjimas įvykdytas ir nuskaitytas iš Jūsų sąskaitos. Jei viskas atlikta, lėšų gavėjas turi kreiptis į instituciją, kurioje turi savo sąskaitą.

Negaliu atlikti momentinio mokėjimo pavedimo. Ką daryti ?

Momentiniai mokėjimai galimi atlikti, jei:

  • gavėjo sąskaita yra registruotoje mokėjimo įstaigoje, prisijungusioje prie momentinių mokėjimų paslaugos sistemos;
  • mokėjimo pavedimo suma neviršija 10 000 Eur, o pavedimas atliekamas elektroninėje bankininkystėje;
  • Jūsų sąskaitoje yra pakankamai lėšų.

Nepavykus atlikti momentinio pavedimo, pabandykite atlikti paprastą mokėjimo pavedimą.

Kas yra IBAN?

IBAN (angl. international bank account number) –  tai privalomas tarptautinis banko sąskaitos numerio formatas, pagal kurį bankai įskaito lėšas į gavėjo sąskaitą. Jis naudojamas visoje Europos Sąjungoje atliekant tarptautinius ir vietinius pinigų pavedimus.

Pinigai į gavėjo sąskaitą įskaitomi tik tuo atveju, jei mokėtojas nurodo gavėjo sąskaitos numerį tarptautiniu IBAN formatu. Šį sąskaitos numerį turite nurodyti mokėtojui, jei Jums turi būti pervesti pinigai iš užsienio.

Kas yra SWIFT ir BIC kodai? Kur juos rasti?

SWIFT (BIC), t.y. banko identifikavimo kodas, kurį sudaro 8 arba 11 raidžių ir / ar skaitmenų seka: unikalus finansinės institucijos kodas (4 raidės), šalies kodas (2 raidės), ir vietos nustatymo kodas (2 ženklai, nurodantys šalies geografinius objektus, pvz. miestą, apskritį, valstiją ar laiko zoną). Jeigu finansinė institucija turi kelis padalinius šalyje, ji gali tai nurodyti papildomais trimis simboliais.

„Kreda“ SWIFT ir BIC JCKULT21

Pateikti prašymą atšaukti patvirtintą mokėjimo nurodymą galite šiais būdais:

  1. prisijungę prie interneto banko, pasirinkę „Operacijų sąrašas“ → spustelėję mokėjimo nurodymą, kurį norite atšaukti, pasirinksite veiksmą „Atšaukti mokėjimą“;
  2. paskambinę telefonu +37069952132;
  3. atvykę į Kredito uniją, kurioje esate atsidarę sąskaitą ir pateikę prašymą.

Jei mokėjimo pranešimas dar nėra išsiųstas gavėjo bankui ir lėšos nėra įskaitytos į gavėjo sąskaitą, pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti nedelsiant.

Jei lėšos jau yra įskaitytos į lėšų gavėjo sąskaitą, pinigai Jums bus grąžinti tik gavus lėšų gavėjo sutikimą. Rekomenduojame susisiekti su lėšų gavėju tiesiogiai, tačiau jei to padaryti negalite ar nenorite, mes galime tarpininkauti siekiant susigrąžinti lėšas. 

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad

  • įprastai lėšų gavėjo atsakymas dėl (ne)sutikimo grąžinti lėšas gaunamas per 15 darbo dienų,
  • jei lėšų gavėjas nesutiks grąžinti lėšų arba nepateiks jokio atsakymo, apie tai Jus informuosime interneto banko skiltyje „Pranešimai“. Jei lėšų gavėjas grąžins lėšas, jas nedelsiant įskaitysime į Jūsų sąskaitą.
  • už mokėjimo nurodymo atšaukimo administravimą taikomi Kredito unijos nustatyti mokesčiai. Šie mokesčiai taikomi net ir tuo atveju, jei lėšų susigrąžinti nepavyks.